i810+Red Hat 7.0. CZ = bez grafiky??

Peter Andre peter_andre na centrum.cz
Úterý Leden 30 03:01:11 CET 2001

Vážení přátelé,

pokouším se nyní (už asi měsíc) o přechod ze SuSe 6.4. na Red Hat 7.0 CZ.
Bohužel se neustále (i po několika desítkách prolaborovaných hodin) potýkám
s problémem jak zprovoznit XFree 86 4.0 s onboard grafikou i810. V SuSe to
bylo díky sax bez problémů ale v Red Hat 7.0 CZ.  jsem bez úspěchu vyzkoušel
mimo jiné up i downgrade kernelu, reinstalace, prostudoval vše možné na síti včetně
archívu této konference a bez výsledku...

Jsem poměrně začátečník (1/2 roku) a proto bych rád někoho (komu se to podařilo)
poprosil o stručný postup jak dojít od stavu těsně po instalaci Red Hat 7.0
CZ k fungujícímu XFree s i810.

S díky
           Peter Andre