Free CAD?

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Leden 30 07:53:12 CET 2001

Dobry den,

vcera jsem si chtel namalovat pudorys bytu, proto jsem se jal vyhledavat free
CAD. Nasel jsem pomerne velke mnozstvi komercnich produktu a nejake shareware.
Bohuzel free jich moc neni. Zkusil jsem qcad, ale ten jsem kvuli spatne verzi
knihovny qt ani neprelozil (chce to 2.1.1 a ja mam 2.2.2), varkon sice behal,
ale nepodarilo se mi prijit na to jak v tom neco nakreslit, vypadalo to, ze to
funguje nejak blbe.

Pouzivate nekdo neco podobneho? Nejjde mi to to, co by mohlo fungovat, ale o to
co mate skutecne odzkouseno, ze to funguje. Nemam moc casu na testovani desitek
programu.

Diky

Pavel

--