CD -> wav -> CD

Jiri Dobes bobes na bigfoot.com
Úterý Leden 30 10:41:21 CET 2001

>Ted problem :
>cdparanoia pridava na zacatek a konec kazde stopy
>cca 1 vterinovou pauzu.
>Takze celkova mezera mezi stopama na vyslednem CD
>je pak o tyto cca 2 vteriny vetsi.
>
>Horsi je, kdyz treba skladby navazuji jedna na druhou a
>mezi nima je treba potlesk, povidani, ...
>
>Tady vypalovacka vklada mezi stopy pauzu v kazdem pripade.
>Proc to sakra dela ???? (Zrejma odpoved - jses blbej, neumis to nastavit.)
>
>Nevite nahodou nekdo jak tyto problemy vyresit ?

Veera jsem to oešil:

#/bin/bash

trap "rm -rf audio.toc data.bin" 1 2 15
set -e
cd /scratch
rm -f audio.toc data.bin

cdrdao read-cd --paranoia-mode 3 --device 0,0,0 \
 --driver generic-mmc audio.toc
eject /dev/cdrom

cdrdao write --eject --device 0,1,0 --driver generic-mmc \
--buffers 128 audio.toc
rm -f audio.toc data.bin exit 0

Nevyoešil jsem, jak eíst pomocí cdparanoia (ukazuje, kde jsou škrábance).
Kvuli souboru TOC souboru (resp. cdrdao) jsem nastavil ATAPI CD
jako SCSI a z niho mi cdparanioa neete.

Také se mi nelibí SUID bit na cdrdao, kdy3/4 mu mu3/4u nastavit, kam ukládat
naetená data. (Ale je potoeba na real-time schedulling).

Jinak jak rozchodit vypalovaeku je príma elánek na rootu.
(V podstati jsem jen do lilo.conf poidal nico jako
append = "hdd=ide-scsi hdb=ide-scsi" ,
našel luni pomoci cdrecord -scanbus a napsal (a okoukal)
výše zmíniný skript)
                                    Jirka

** Jiri Dobes <bobes na bigfoot.com> http://www.bigfoot.com/~bobes
** Phone:  ++ 420 / 2 / 2435 7564
** Dept. of Technical Mathematics,  Fac. of Mech. Engineering
** CTU Prague, Karlovo nam. 13, Praha 2, 121 35, Czech Republic