BIND 8.2.2 - remotely exploitable

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Leden 30 12:34:12 CET 2001

On 30/01/2001, Tomas Kudlac wrote:

> nerastie nahodou niekde balicek bind-chroot vyssej verzie (ako
> 8.2.2-P7) ?

Existuje, ale pro Connectiva Linux. Vzal jsem src.rpm, prekompiloval a
pouzil na RH 6.2 a funguje (jenom startovaci skript konstatuje, ze chybi
program/povel gprintf, ale na funkcnosti se to nepodepisuje, takze jsem
to zatim neresil). Najdete to zde:
ftp://ftp.conectiva.com/pub/conectiva/atualizacoes/6.0/SRPMS/bind-chroot-8.2.3-1cl.src.rpm

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka