Mate zkusenosti s DDS od Lesni spolecnosti HK versus Linux?

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Úterý Leden 30 12:56:14 CET 2001

No to je prave ten problem, ja jim psal uz
19.1., od te doby jsem to dvakrat urgoval,
a neodpovedel mi dodnes nikdo. Proto se shanim i tady,
jestli s nimi ma nekdo nejake zkusenosti.
Proste mi to cele nepripada zrovna moc
duveryhodne (napriklad ve smlouve neni ani slovo
o internetu atp. :-)
Mohl bych dostat (duverne :-) kontakt na to pripojeneho
kolegu, kde to je?
Diky

### Petr Sindelar -  PeS napsal dne 29 Jan 01, v 20:29 :
> Zdravim,
> kamarad to prave ma doma a s Linuxem nema zadne problemy. (Dokonce je to
> castecne imho na linuxu, vzdy na danem baraku je nekde v hornich patrech
> masina, ktera routuje provoz pro to pripojeni...) Pokud se neco zmenilo,
> nevim, stacilo by jim i napsat maila a zeptat se ne?
>
> S pozdravem
>   PeS

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail