potiz s diskem

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Úterý Leden 30 14:27:27 CET 2001

uhlar na fantomas.sk wrote:

 > Miroslav PRAGL <Miroslav.Pragl na omega-optix.cz> wrote:
 >
 > ->> standardne na 33 ;-).
 > ->> I kdyz jsem nekde cetl neco o PCI66, ale to tam asi nemate.
 >
 > -> Existuji obe, lepsi pocitace maji oboje nebo jen 66
 >
 > IBA 66 ? pocitac ktory nepodporuje 33MHZ PCI by som asi nechcel :)

Ja nevim neni pod tim "PCI66" mysleno rozsireni PCI sbernice
ze 32 na 64 bitu. 64 bitove PCI sloty jsou schopne akceptovat
obycejne 32 bitove karty. Videl jsem i 64-bitove SCSI radice,
ktere lze provozovat i v 32-bitovem slotu (se snizenym vykonem
samozrejme).

--
/*
    Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz