Pomozte mi pro kompilaci PHP3 a PHP4

Mira Tempír xtempir na informatics.muni.cz
Úterý Leden 30 14:57:41 CET 2001

|  a co ti presne nejde? nejde to jenom zkompilovat a nebo to
|  zkompilujes a pak to nefunguje? jakou chybu ti to hlasi?
|  mas spravne zkonfigurovanej httpd.cof?
|
|  ScriptAlias /php3/ "c:/Program Files/Apache Group/Apache/php3/"
|  AddType application/x-httpd-php3 .phtml
|  AddType application/x-httpd-php3-source .phps
|
|  ScriptAlias /php4/ "c:/Program Files/Apache Group/Apache/php4/"
|  AddType application/x-httpd-php4 .php .php3
|  Action application/x-httpd-php4 /php4/php.exe

v konferenci linux na linux.cz se predpoklada, ze se dotaz tyka
linuxu (nebo aspon unixu), vase reseni je tedy jaksi mimo
btw: nastavte si prosim nejak lepe postovniho klienta, ty lepsi
umi pridavat do subjectu slovicko "Re: "

chyba

a tady taktez, imho byste mel pouzit parametr --enable-versioning
(takto bodou moci obe verze fungovat jako DSO, pokud vim, prilinkovat
to nepujde, ale nezkousel jsem to, takze prosim s rezervou)

  Mira Tempír, student at fi.muni.cz
   <xtempir at informatics.muni.cz>