squid - problem s nekterymi servery

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Úterý Leden 30 16:55:17 CET 2001

Dobry den,
mam problem s proxy serverem squid. Proxy je nakonfigurovana dle meho
nazoru standardne (podle navodu; vetsina konfiguracnich direktiv je
ponechana jako default) a take s vetsinou web serveru funguje bez
problemu. Ovsem nekolik uzivatelu si zacalo stezovat, ze se nemuzou na
nasledujici servery dostat:
http://www.praha1.cz/
http://www.prague-city.cz/
http://www.isc.org/
Tak jsem podnikl vyzkum a opravdu. Pokud se chci na tyto stranky dostat,
tak je to k uzoufani pomale (napr. 56b/s), pripadne to skonci
neuspechem. Pokud v prohlizeci (Netscape) nastavim primy pristup bez
proxy, tak to jde jako z praku. Skousel jsem experimentovat s nastavenim
v squid.conf, ale bez uspechu.
Konfigurace:
Linux RedHat 6.0 (kernel 2.2.17)
balik rpm Squid z RedHat 6.2
CPU350MHz, 256MB RAM, SCSI HD
Prosim, jesti by se nekdo z Vas nemohl na vyse uvedene stranky kouknout
- samozrejme pokud jede pres squid a podelit se o vysledky, pripadne
poradit co delam kde spatne.

Predem diky za vsechny napady, rady a porady.

Duda