+php +webFormular +metoda post

Tomas Matejicek LinKonf na daemond.com
Úterý Leden 30 17:38:48 CET 2001

Asi jsem spatne formuloval dotaz.

vim, jak odeslat formular.
Vim, ze kdyz do action nastavim aaa.php skript, a metodu dam post,
tak se do meho aaa.php postnou promenne.

Ale ja chci neco jineho.

Chci udelat to, ze

kdyz prijdu k nekomu na stranku,
a on tam ma formular, ktery odkazuje na nejaky jeho skript,
trebas cgi, php, cokoliv, .. a data ten cizi formular posila
metodou post,

tak abych dokazal v mem vlastnim php skriptu tenhle
formular odeslat na dalku (jako kdybych dalkove vyplnil udaje a clicknul na "OK")
a precist vystup (to co by se zobrazilo v browseru po odeslani)

Spravne me tu pochopil jeden clovek, ktery mi poslal toto:

>Class: HTTP protocol client access to Web resources, na adrese
>http://phpclasses.upperdesign.com/browse.html/package/3
>Jarda Stribrsky

Myslim ze tohle je presne to co potrebuju, (Dik! :)
ale je to moc dlouhe, a moc obecne ...
(stara se to uplne komplet do hloubky o cely http connection
- nakonekti se, posila requesty, hlavicky, vsechno.)

Nezna nekdo neco jednodussiho? (neni na to v php nejaka funkce?)

S pozdravem
Tomas Matejicek