+php +webFormular +metoda post

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Úterý Leden 30 18:15:21 CET 2001

 1. Otevřít příslušnou stránku v internetovém prohlížeči.
 2. Uložit stránku jako...
 3. Otevřít uloženou stránku textový editorem.
 4. Nahradit metodu POST za metodu GET.
 5. Pokud v souboru není uvedeno BASE HREF, uvést akci s celou cestou.
 6. Otevřít upravený soubor v internetovém prohlížeči.
 7. Vyplnit formulář.
 8. Odeslat formulář.
 9. Okopírovat si URL...
10. Otevírat v PHP stránku s takovou šílenou URL ;)

Slávek.