radiokarta vibra16

"Václav ©lajs" venik na mail.cz
Úterý Leden 30 19:12:55 CET 2001

Nemáte někdo zkušenosti s instalací zvukové karty s rádiem Vibra16.
Zvukovka se mi podařila zprovoznit celkem v pohodě, ale rádiový tuner
nějak nejde. Karta obsahuje čip SF16-FMP, pro který mám v jádře(2.4.0) modul
sf16fmi. Ten by měl fungovat pro všechny čipy SF16-FMx. Když ho zavedu do
paměti spolu s modulem videodev a chci spustit nějaký program na ovládání
rádia(zkoušel jsem jich víc), tak mi to vypíše, že nelze nalézt zařízení
/dev/radio0. To jsem nastavil podle manuálu mknod /dev/radio0 c 81 64 a
chmod 666 /dev/radio0. Zkoušel jsem vše i s jádrem 2.2.18, ale se stejným
výsledkem.

Václav Šlajs, venik na mail.cz