Sendmail & genericstable

Petr ©obáň soban na centrum.cz
Úterý Leden 30 19:20:08 CET 2001

On Mon, 29 Jan 2001, Jakub Mahdal wrote:

> Zdravim znovu,
>
> # echo XXX | mail root
>
> prepise odesilajici adresu na geoma na trz.cz spravne, ale jako jmeno
> uzivatele ponecha "root". Podobne se pine chova v nastaveni
> /etc/sendmail.cf masquerading lokalni masiny (DM parametr na trz.cz)
> nechava moje jmeno normalne, ale lokalni user necha "root", takze z toho
> vyleze:
>
> Od:Jakub Mahdal root na trz.cz.
>
> Pri odesilani pomoci pine bez DM parametru v /etc/sendmail.cf zase
> prepise hlavicku mojim jmenem, ale porad adresu necha - root na localhost.

> [...]

Já nechávám hlavičku from přepisovat přímo v pine na moje jméno a
internetovou adresu a v sendmailu mám aby tuto adresu dorucoval na mistni
system pro urciteho uzivatele.

|            Petr ©obáň                  |
|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus.

Daląí informace o konferenci Linux