IrDA, mobil a AT prikazy

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Leden 30 22:53:12 CET 2001

On 30/01/2001, Tomas Rollbach wrote:

> Zdravim,
> chci si koupit novy mobil a uvazuju o Siemensu S35i.
> Zajimalo by me:
> 1) Zkousel nekdo tenhle telefon proti IrDA prevodniku pod Linuxem?

To bohuzel nezkousel, IR port nemaje...

> 2) Da se tenhle telefon pouzit jako modem?

Ano, ale umi jen normalni GSM rychlost, tedy 9,6 kbps

> 3) Umi to AT-prikazy relevantni k posilani SMSek? (AT+CM??)

Mel by. Nezkousel jsem to rucne, ale rozhodne funguje posilani SMS z
programu pro PalmOS, ktere jsou obecne - nejsou S35-specific.

> 4) Umi to ostatni AT-prikazy popsane v GSM-07.07 a GSM-07.05?

Neznam tu normu, ale funguje posilani i prijimani SMS, upravy adresare
na SIM karte i v pameti mobilu, posilani obrazku, melodii, vizitek,
polozek z organizeru (i kdyz tohle uz asi s GSM nema co delat, ze?).
Jak jsem uz rekl, jako modem jej lze pouzit, sam takhle obcas stahuju
postu. Ovsem moje zkusenost se tyka PalmOSu, nikoliv Linuxu (melo by to
byt ale jedno, samozrejme az na ten IR port).

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka