IrDA, (PSION)

Petr Vanicek vanicekp na utia.cas.cz
Středa Leden 31 10:08:55 CET 2001

Stanislav Meduna wrote:

> Tomas Rollbach schrieb in Nachricht ...

> Ano, chodi. IrDA support je ale natolko rozvrtany, ze mozu
> byt problemy - este pocas 2.4.0-test* sa Linus hadal
> s maintainermi o rozdeleni patchov na mensie.

Soucasny stav IrDA je takovy ze od nej snad neexistuci je manual, ktery
by byl spravne (HOWTO je IMHO uplne mimo). Tak se chci zeptat, jestli
nekdo umi (ma rozchozeno) komunikaci s psionem.

Me chodi irpsion5, ale podle vseho by mel chodit i tisk z psionu
(/dev/irlpt | lpr) a IMHO by mel chodit i plptools po IrDA. A to mi ale
nechodi ani omylem. A z HOWTO to nejsem schopen vycist nebo odfiltrovat
balast starsich verzi IrDA ovladacu.

Chodi to nekomu ? Pokud ano je ten nekdo mi ochoten poskytnout radu ci
popis konfigurace ?

                                          Ing. Petr Vanicek

|                               | UTIA AV CR                   |
|tel.:  6605 2233               | Pod vodarenskou vezi 4       |
|       6605 2364               | Praha 8                      |
|fax.:  688 46 77               |                              |
|vanicekp na utia.cas.cz                                          |
|vanicekp na vinnetou.site.cas.cz                                 |
|http://www.utia.cas.cz/user_data/vanicekp/home.html           |