MySQL kontra Postgres & slovencina

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Středa Leden 31 11:22:20 CET 2001

Nechcem vyvolavat flame-war! Zaujimaju ma vase skusenosti s databazami
MySQL , Postgres & language support. To znamena vytvorenie danej databazy v
iso-latin2,
win-1250 potom ci robia internu konverziu kodovych stranok pri komunikacii s
klientom, ako
urcuju kodovanie zdroja (lepsie povedane ci sa to da nastavit). Moznosti
prepojenia
poli jednotlivych tabuliek cez pravidla (constraints) priamo v databaze,
alebo ci sa to
musi riesit ext. programom. Moznosti zoradovanie podla slovenskej abecedy a
pod.
Zaujima ma tak isto ci je mozne ked je skompilovane MySQL alebo Postgres
vytvarat
databazy v roznych kodovych strankach nie iba v jednej (definovanie kodovej
stranky pri create
databaze).

Dakujem

S pozdravom