Linux a Cassiopeia (& nabidka prace) (fwd)

Pavel Machek pavel na suse.cz
Úterý Leden 30 23:32:12 CET 2001

Ahoj!

> predpokladam, ze mate na mysli model A11 a podobne. v tomto pripade
> vas

Oops? Ja myslel ze A11 ma mips....

> asi zklamu, pro tento stroj neni zadna podpora (jiste, muzete prelozit
> generic sh kernel a pomoci shlo jej nabootovat (to je teoreticka moznost,
> nikdy se mi nepodarilo spustit zadny uspace program :-()). problem je v
> tom, ze cassio pouziva sve vlastni cipy ovladace displaye apod., takze
> jadro je slepe a hluche :-)

Nemeli QTechove pro cassiopeu docela pekne dematko?

> pokud potrebujete palma, doporucuju HP Jornada. Krome zvuku a touch panelu
> neni problem s nicim. dip pripojeni k inetu pomoci gnokii chodi taky dobre
> a grafika pres fb taky neni problem,
> viz. http://www.microwindows.org

Doporucuju velo -- tomu chodi touch panel ale ne zvuk ;-).
								Pavel
--
I'm pavel na ucw.cz. "In my country we have almost anarchy and I don't care."
Panos Katsaloulis describing me w.r.t. patents at discuss na linmodems.org

----- End forwarded message -----