Notebook

Honza Petrous hop na unibase.cz
Středa Leden 31 13:14:29 CET 2001

> Mam doma Compax Presario 12XL302, mam tam také Dual boot RH
> 6.1 a Win98, ale
> uto konfuguraci nedoporučuji, protože jsem na něm nerozchodil
> X windows, v
> Xconigurator vubec a v xf86... pouze s rozlišením asi
> 320*240, hrůza, tendo
> notebook nedoporučuju.

A zkousel jste novejsi X-ky, tj min. 4.0.1? Nevim sice co tam
mate za videochip, ale ja mam Presario 12XL202 s CyberBlade i1
chipem a Mandrake 7.2 s X 4.0.1 ji detekovaly samy ...

/Honza

PS: Ten interni winmodem mi byl cert dluzen.

PS2: Nemate nekdo tip na prevodnik USB <-> Serial, ktery je "Linux-friendly"
(tj. ktery je podporovan jadrem 2.4.x)? Rad bych totiz rozchodil ghokii
s N5110 (kabel mam samozrejme seriovy :(