Notebook

Petr Lascak hwsoft na post.cz
Středa Leden 31 13:48:28 CET 2001

David Pírek pise:

>     Resim problem "idealniho notebooku" pro Linux. Chci si zakoupit nejaky
> notebook a udelat ho na multiboot Linux vs. Win2000. Jaky notebook by jste
> doporucili jako idealni pro instalaci RedHatu ??? Jake mate zkusenosti s
> ovladaci jednotlivych zarizeni od jednotlivych vyrobcu. Uvazuji o IBM, pak
> prichazi v uvahu HP,Umax a Compaq. Neco v cenove hladine do 150 000,-.

No tady je vycuc z linux-magazinu:

Pocitac			dobroty			slaboty

Acer TM 737 TLV		IRDA funkcni  		PCMCIA dost hreje
			X-ka ATI Rage Mobil	Tv vystup nefunkcni
Pry ideal Linux		Sound ESS Solo1 OK	Lucent winmodem (funkcni)
notebook

Compaq Armada M700	IRDA funkcni		Problemy s PCMCIA
    			Sit Intel EEXpro OK	20 s inicializace
  Best			Sound ESS 1978 OK	obcas nestabilni
			Xfree jen SVGA

FUJITSU			IRDA funkcni		Hreje PCMCIA
SIEMENS			Sound ESS 1978 OK	Sleep v X-kach = crash
LifeBook		Lucent WinModem OK
E-6560			PCMCIA dlouha ini

Toshiba 		Lucent WinModem OK	Neni Ethernet
Tecra 8100		S3 Savage jen SVGA	IRDA problem
Sattelite Pro 4300	TV vystup OK

SONY Vaio		Xfree jen SVGA		Problem sound Yamaha DS-XG
PCG-Z600 Tek		Sit Intel EEXpro OK	Modem Conexat Soft56 KO
			PCMCIA Ricoh RL6 OK	FireWire Nepodporovano
			PowerManag OK

HP Omnibook XE 3	PCMCIA OK		Eth a Modem nepodporovano
			IRDA OK			mekka klavesnice
			Sound Allegro1-Maestro3
			S3 Savage Jen SVGA

Vic uz jsem nestih, dalsi info na vyzadani.

    Mnoho stesti
	Petr Lascak