DHCP x BootP

pkucera na mh.vri.cz pkucera na mh.vri.cz
Středa Leden 31 15:25:03 CET 2001

[Charset iso-8859-2 unsupported, filtering to ASCII...]

> moc nemohou, protoze pouzivaji jeden a ten samy port.

> dhcp je nadmnozina bootp. takze dhcp se muze chovat jako bootp. Nebo nove
> bootp servery umi odpovidat i na dhcp dotazy, ovsem pouze staticky.

Jeste jeden dotaz, na ktery jsem zapomel v predeslem. Daji se nejak automaticky
(pomoci nejakeho programu ci scriptu) pretahnout data z /etc/bootptab do
/etc/dhcp.conf?

	Dekuji.

		PK