scanner umax astra 2000u - sane x kernel dokumetace

David Jez dave.jez na seznam.cz
Středa Leden 31 12:47:44 CET 2001

>	zdravim!
>
>	zeptam to strucne: poslape mi %subj% pod rh6.2cz (jadro 2.4.0)?

Ahoj,

doporucuji precist /usr/src/linux/Documentaion/usb/scanner*

V dokumentaci k jadru je psane, ze scanner funguje, v dokumentaci
k sane je psane, ze nefunguje. Ja jsem ho zkousel s jadrem 2.2.16
a USB backport patchem a nechodil mi, ale bylo mi receno ze je to
mozna prave backport patchem a ze v jadre 2.4.0 by to mohlo chodit.
Doporucuji ti stahnout si novou verzi sane a precist si co o nich
pisou.

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz