Jak zadat atypickou sit. Masku

Středa Leden 31 17:15:58 CET 2001

On Fri, 26 Jan 2001, Juraj Hilovsky wrote:

> Niektore zariedenia to vedia, ale kvoli kompatibilite s tymi, ktore to
> nevedia, sa neodporuca pouzivat iba 1 bit z host-casti adresy pre podsiet,
> cize hodnotu 128 v podsietovej maske.

Hmm, o takovem zarizeni (ktere by to neumelo) realne nevim. Kdysi se
rikalo, ze nulove a jednickove site se nemaji pouzivat, ale to uz neplati
(nam tady Win 3.x, Win 9x, NT, Win 2000, Novell 3.x a 4.x, Linuxy, BSD a
dokonce i DOS).

Tedy vlastne - pokud na Ciscu nezadate prikaz 'ip subnet-zero', tak byste
me mozna presvedcil, ze takove zarizeni existuje.

--
                        Milan Kerslager