linux + RAM na Digital HiNote Ultra 2000

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Středa Leden 31 17:45:06 CET 2001

Zdravim vsechny
Instalujeme tu RH 7.0 cz na Digital HiNote Ultra 2000. Vsechno by slo az na
to, ze linux (jadro 2.2.16-3) vidi na notebooku jen 16 MB RAM (onboard) a
druhych 16 MB RAM (slot) nevidi.

Nasel jsem navod na
http://www.cs.utexas.edu/users/kharker/linux-laptop/
Ovsem diky Murphyho zakonum tam je odkaz na tento notebook "slepy".  Nevite
nekdo, zda by to slo pomoci prikazu append v /etc/lilo.conf ?
Prosel jsem man lilo  , man lilo.conf a archiv konference , ale append pro
memory (v konferenci je odkaz na jinou zpravu, ale tu jsem nenasel) se mi
nepodarilo najit.

Budu vdecen za kazdou radu.

Michal Vymazal