ZOPE, jak poslat soubor na server

Radek Hnilica radek_hnilica na linuxfan.com
Středa Leden 31 18:31:36 CET 2001

In article <871ytjzzq7.fsf na knapek.pvt.net>, knapek na knapek.pvt.net  wrote:

> Radku, můřeš tedy přesně specifikovat svoje požadavky.  Co tedy přesně
> potřebuješ?

Mam nainstalovany popy, popyda.  Mam je nakonfigurovane.  Zkusmo jsem se
dival do tabuky na serveru, funguje to.

Udelal jsem si metodu pro upload souboru, popisoval jsem ji v predchozich
mailech.  A odsud se prechazi na metodu receive_file.  Tu potrebuji
naprogramovat.  Mam zope 2.3.0 (prave jsem doupgradoval).

Chtel bych ted vytvorit script v pythonu.  Kolega mi ho na stanici
odladil, ale pouzival pro pripojeni k databazi modul pg.

Ja potrebuji udelat neco takovahoto
Script (Python) -- interni skript
========
import string
import time

fileobj = REQUEST.form['file']
db= connect do database via popyda
f = open(fileobj)
filelist=f.readlines()
f.close()
db.query("BEGIN WORK")
for line in filelist:
    datum=strip(line[0:17])
    zbozi=strip(line[18:30])
    db.query("INSERT INTO pohyby VALUES (%s, %s, ...)" ....
db.query("COMMIT WORK")
db.close
========

Jak rikam on pouzil pg a jel primo z pythonu.  Ja to potrebuji udelat
"lokalne" na serveru.

--
Radek Hnilica <Radek_Hnilica at LinuxFan dot COM>