Linux s podporou IPX na 1 diskete

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Pondělí Leden 29 16:53:33 CET 2001

Salac Pavel wrote:

> Zdravim vsechny,
>
> nemohl by me nekdo nasmerovat na nejake info viz subj? (Lze vynechat init,
> pouzit ivatelsky mod, ...) V podstate potrebuji pouze natahnout jadro s
> podporou USB a pripojit se k NW serveru pres ncpmount. Nejak nejsem s to
> vytvorit funkcni bootovacku s jadrem (to by jeste slo) aby se mi na ni vesel
> init (tady uz nejsem schopen upravit inittab - jeho manual page mi moc
> nepomohla..), bash, ipxtools... Zkoumal jsem pouziti komprimovane image v
> ramdisku.
> Diky za kazdy namet Pavel

LRP - www.linuxrouter.org, jede mi pres to i IPX routovani. Ten IPX
router nebyl soucasti, ale stacilo ho vykousnout z nejakeho debianskeho
balicku (podobne ipxtools). Co se tyce USB, tam asi problem bude, ale
samozrejme se da i pro tento linux prekladat jadro, takze kdyz si
opatchujete a prelozite, melo by to fungovat.
Druha moznost je zkusit konzultovat www.linuxfromscratch.org, kolega si
podle toho udelal 1 disketovej linux se vsim co potreboval (nfs, ssh,
...) atd.

	Jarda

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz
      WWW: http://staff.vscht.cz/~stribrsj
      Tel: +420-2-24352970

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !