Fw: Jak nainstalovat LINUX ???

Pondělí Leden 29 18:02:00 CET 2001

On Mon, 29 Jan 2001, Galus Jiri wrote:

> Jsem zacatecnik a nikdy jsem neinstaloval Linux RedHat7.0 na SCSI disk.
> Mam v PC  2GB SCSI disk z radicem WD 7197. Nedari se mi nainstalovat
> linux na disk, protoze pri instalaci ho vubec system nezna. Snazil jsem

Nejaky takovy SCSI radic nam jednou vnucovali misto objednaneho Adaptecu.
Nez jsme jim to vratili, tak jsme si s tim trochu hrali, ale dojmy byly
dost rozporuplne (a to i v pripade, ze odhlednu od toho, ze linuxovy
ovladac byl v te dobe silne experimentalni) a ja bych asi problem vyresil
tim, ze bych prislusny radic vyhodil (nebo nekomu venoval). :)