Preklad ? na X

Antonin Koci kocian na gjm.cz
Neděle Červenec 1 11:31:36 CEST 2001

>      Nejde jenom o verzi kernelu. Kernelu musí být zakompilovaná podpora
> pro poíslušnou kódovou stránku. Zapíná se v sekci "File systems / Native
> Language Support". Je toeba si zkompilovat podporu pro kódovou stránku 852.
> Pak ji také pou3/4ít v poíslušném parametru poíkazu mount. Více viz. man
> mount. Myslím 3/4e se jedná o dva parametry codepage=852 iocharset=iso8859-2,
> ale to dávám jen tak z hlavy, tak3/4e bez záruky.
>
>      S pozdravem
>                                Jioí Mlíka

Pouzivam 2.2.18pre21, Debian 2.2r2 Potato. Kernel je z distribuce, takze
kodove stranky ma zakopilovane. Na disku je jedna oblast fat32(lba), pokud
ji pripojim mount -t vfat -o codepage=852, iocharset=8859-2, tak zmizi
obracene vylricniky, ale ? tam jsou porad. Zkusil jsem jeden adresar rucne
prejmenovat (odstranit otazniky), potom sel zkopirovat. Souboru je pomerne
dost, proto bych to chtel nejak zautomatizovat.

Antonin