PAM? zmena hesla -> databaze?

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Neděle Červenec 1 12:41:06 CEST 2001

Zdravim,
  potrebuju kazdou zmenu hesla na systemu dostat do databaze (i s tim heslem
pro dalsi synchronizace). Patchnul jsem si pam_unix.so a kazdou zmenu mi to
bez problemu hodi do databaze, ale obavam se, ze jakmile "brutalne" upgradnu
MySQL tak se cely modulek sesype a ja budu v ... Takze tohle reseni jsem
zavrhl a napadlo mne jine ...
  Co takhle vytvorit daemonka, ktery bude poslouchat na socketu a kazda zmena
hesla bude v pam_unix.so provazena zapisem do tohoto socketu, tzn. kdyz
upgradnu MySQL tak se mi pam_unix.so nesesype a deamonka neni problem
rebuildnout. Jenze tohle se mi taky moc nelibi.
  Napada vas nejake lepsi reseni jak to udelat? PAM zase tak dobre neznam, ale
neslo by udelat neco jako retez danych modulku, tzn. prvne zmena projde
pres pam_unix.so a v dalsim modulku budu vedet, ze heslo se zmenilo bez
problemu a tudiz ho mohu zmenit i v databazi?

Zdravim,
  Robert

--
   _
  |-|  __      Robert Vojta <vojta-at-ipex.cz>          -= Oo.oO =-