wwwoffle a https

Jiří Mlíka jmlika na volny.cz
Neděle Červenec 1 12:29:33 CEST 2001

> Vzdyt to tam mate napsane - "... there can be more than one ssl-port entry
> for other ports as required.", cili - muzete mit vice radek
> 'ssl-allow-port'.

     No jasně, to jsem si také přečetl, ale nefungovalo mi to. Wwwoffle
odmítalo startovat kvůli chybě v konfiguračním souboru.
     Nejřív jsem Vám chtěl vynadat, že ze mě děláte debila (číst umím
taky), ale než jsem se pořádně dostal do ráže, raději jsem to pro jistotu
vyzkoušel znova a ejhle, ono to funguje. Není mi sice jasné, v čem byl
zakopán pes, ale hlavně že to chodí.
     Možná je to proto, že jsem si dal dvě piva a stěmi jde všechno lépe :-)
     Takže děkuji za radu pane Petříčku, máte u mě pivo. Pokud se někdy
setkáme In Real Life, tak se o něj nezapomeňte přihlásit.

     S pozdravem
                               Jiří Mlíka