Nastaveni rpm

Neděle Červenec 1 16:08:58 CEST 2001

Dňa 01. júl 2001 o 13:02, Pavel Trefny napísal(a):

> nainstaloval jsem si peewee linux a on systemu vnutil novou cestu pro rpm
> /peewee/Embedded_Build/src/ drive /usr/src/redhat. Muzete mi nekdo poradit
> jak to vratim do puvodniho stavu ?

rpm --showrc -> ukaze aktualnu konfiguraciu

potom v definicii makier(*) je mozne zmenit napriklad aj makro _topdir,
ktore urcuje to co chcete zmenit..

* - zavisle od distribucie.. u mna to je napriklad v /usr/lib/rpm/.
zistit sa to da lahko: rpm -ql rpm | grep macros

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk