Problém s fonty v KDE2

Kamil Navrátil navratk na risc.upol.cz
Pondělí Červenec 2 09:36:25 CEST 2001

 Prosím, je mi někdo schopen poradit, jak se vypořádat s fonty v KDE2?
Poctivě jsem přečetl všechny příspěvky v konferenci, ale nic nezabralo.
 Problém je asi mimo Kongueror... Když spustím jen kwin, všechna okna
mají stejné problémy.
Viz http://aix.upol.cz/~navratk/konqueror.jpg
 Problém asi vůbec nesouvisí s antialiasingem. KDE mi nějak úplně
ignoruje metriku písma. Když se snažím písmo zvětšit nad 10, zobrazí se
mi jen jakési čárky - viz obrázek. Další problém je s podtrhnutými
písmeny v nabídkách. Vypadá to otřesně a nejsem schopen se toho zbavit.
 Konfigurace- RedHat 7.0, X 4.0.5, qt 2.3.0 KDE 2.1.1

Díky, Kamil (navratk na risc.upol.cz)