configurace apache + instalace php4

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Neděle Červenec 1 22:09:00 CEST 2001

   From: Jiri Chaloupka <dev na b2bexpander.com>
   Date: Sun, 1 Jul 2001 17:40:07 +0200

Zdravím,

   > snazim se nakonfigurovat apache a php4 na SuSE7.1, zatim ponekud bez uspechu,
   > pokud by byl nekdo ochoten blize poradit, byl bych rad (ackoliv je SuSE
   > zakoupen s podporou, nejak se jim nemohu dovolat, asi ji maji omeyenou jen na
   > prac dny - bohuzel ...), navic mi pred koupi tvrdili, ze obsahuje php4,
   > ackoliv jsem zjistil ze tam je jen php3 ...

mohl byste mi prosím privátně poslat, kdo Vám tuto *pravdivou* informaci
poskytl? Rád jej pochválím za skvělou práci :-) PHP 4 je opravdu součástí
Vámi zmiňované distribuce. Nicméně doporučuji update, protože tato verze
PHP je v současné době již stará.

   > Pri kontrole souboru httpd.conf se podpora php4 zda zapnuta, jou zde linky na
   > libphp4.so a mod_php4, ktere se vsak na disku nikde nenachazeji

Pravděpodobně nemáte nainstalován balíček mod_php4.
--
Pavel Janík

panic("esp: what could it be... I wonder...");
                  -- 2.2.16 drivers/scsi/esp.c