KMail + post.cz - reseni

Jarda j_p na centrum.cz
Pondělí Červenec 2 02:30:55 CEST 2001

Protoze jsem nevedel, na ci strane je problem pri stahovani posty KMailem z
post.cz (viz archiv),  zaslal jsem na bug report vyvojarum KDE
(http://bugs.kde.org/db/26/26833.html). Zjistil jsem, ze problem je v tom,
ze post.cz pri obdrzeni nepodporovaneho prikazu (v pripade KMailu je to
"AUTH") nejenom vrati -ERR, ale navic ukonci spojeni nadobro. V pristi
verzi KMailu (vyssi nez 1.2) by se tento problem uz vyskytovat nemel,
presto si vsak myslim, ze je chyba na strane post.cz.

Kontaktoval jsem helpdesk post.cz s prosbou o vyreseni pred nekolika tydny
a zatim se mi neozvali. Timto vyzyvam vsechny, kterym tento problem lezi na
srdci, aby moji zaslali zadost podporili zaslanim e-mailu na
helpdesk na post.cz, abych v tom nebyl sam, jak kul v plote. ;-) Treba na to
zatim nemeli cas, ale stejne asi nebude na skodu je trochu "postouchnout".
Dekuji predem za pomoc.

Jarda