nejde spustit emacs

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pondělí Červenec 2 10:33:23 CEST 2001

   From: Jiri Chaloupka <dev na b2bexpander.com>
   Date: Sun, 1 Jul 2001 20:52:11 +0200

Zdravím,

   > pri spusteni z teminalu dostavam tuto hlasku, muzete mne prosim nasmerovat na
   > reseni?
   >
   > jirka na linux:~ > su
   > Password:
   > root na linux:/home/jirka > emacs /etc/httpd/httpd.conf
   > Xlib: connection to ":0.0" refused by server

xterm Vám taky nefunguje. Tudíž to není chyba v Emacsu (ten má jiné :-).

   > Xlib: Client is not authorized to connect to Server
   > emacs: Cannot connect to X server :0.

Já sice vím, kde je problém, ale než bych to popisoval, tak Vám raději
doporučím hledat v archívu této konference. Já jsem řešení našel za
5 sekund: http://www.linux.cz/cgi-bin/search.cgi?pattern=Client+is+not+authorized&list=linux&sensitive=yes&matches=20&word=no&fuzziness=0
--
Pavel Janík