poskozeny disk, zachrana dat

Tomas Franke tomas.f na volny.cz
Pondělí Červenec 2 10:25:02 CEST 2001

Martin `MJ' Mares wrote:

> Zdravim,

> http://freshmeat.net/projects/gpart/

Neco podobnyho se mi nedavno povedlo s VFAT filesystemem. Windowsy na nem v
zachvatu zurivosti zrusily jednu FAT a root directory. kdyz se to mountnulo,
root byl plnej nesmyslnejch souboru s nesmyslnejma nazvama a skutecny adresare
nikde. Pomohly nejaky Norton utility, nejen ze poznaly ktera FAT je min znicena
ale nasly poztraceny adresare a ulozily je do novyho rootu jako Dir0001, Dir0002
atd. Zajimalo by mne jak zjistej ktera FAT je ta spravna a jak najdou ty
adresare kdyz root byl prepsanej nesmyslama???
A je pod Linuxem nejakej software kterej by to umel taky?

Tomas