BFU Zakaz chybovych hlasek

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Červenec 2 11:55:37 CEST 2001

On Mon, 2 Jul 2001 pkucera na mh.vri.cz wrote:

> Dobry den,
>
> 	prosim Vas, predem se omlouvam za takovy spise zacatecnicky dotaz. Chtel
> bych se jen zeptat, zda-li, popr. jak se da zakazat vypis chybovych hlasek
> systemu na urcitou konzolu (na te konzoli mi jede nejaka aplikace - IPTraf - a
> po nejake dobe, kdyz jsou nejake problemy, je obrazovka temer necitelna).

Nepomohlo by stisknout CTRL+L na prekresleni obrazovky?

Zakazat by to sice slo, ale neprijde mi to uplne OK.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.