davky v X Windows

Martin Kudlvasr 4konference na centrum.cz
Pondělí Červenec 2 12:37:39 CEST 2001

Dobry den,

nevite nekdo, jestli je mozne napsat davkovy soubor klavesovych
zkratek v Xwindows? Pripadne, jak by se dal vytvorit prikaz,
ktery aktivuje okno konkretniho programu?
Ucelem je to, abych mohl pomoci nekolika zkratek ovladat nektere
prikazy okna, ktere NEMA focus.
Konkretne:
Zkousim titulkovat film v realplayeru a potrebuji ho pozastavovat
zatimco jsem ve vimu. Kdyz mam kazdou chvili prepinat okna,
prijde mi to zdlouhave. Stacilo by, kdybych vedel jak do jedne
zkratky nacpat [alt-tab,ctrl-p,alt-tab].
Umoznuje toto Xwindows nebo nejaky wm?
RH6.2, wm Enlightenment

Dekuji vsem

Martin Kudlvasr