Curses+moje knihovny

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Červenec 2 16:04:17 CEST 2001

On Mon, Jul 02, 2001 at 03:45:13PM +0200, Igor Bujna wrote:
> Zdravim,
> udelal jsem si par funkci pro praci s knihovnou ncurses a
> manipulaci dat na obrazovce.
> Chtel jsem se zeptat jestli by nebyl nekdo ochoten mi pomoc na
> techto funkcich.
> Zatim mi to funguje na linuxu, dos (DJGPP i Cygnus).
> Mam jenom funkce pro vytvoreni menu, vlozeni zaznamu, a ted se
> potykam se scrolovanim na obrazovce.

 Nechcete  se radeji starat o libaca? :-) Je dostupna v unstable debianu,
ale ja na ni nemam cas a jeji maintainer je uz mooooc dlouho ticho, apod..

 Viz: ftp://ftp2.debian.cz/debian/pool/main/a/aca/

 Je v tom napsan program Kim (viz.  nejaky ten screenshot):
  http://www2.zf.jcu.cz/~zakkr/kim/

				Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>