Vymena serveru

Marek Butas MarekButas na seznam.cz
Pondělí Červenec 2 17:37:43 CEST 2001

Ahoj.

Prave se snazim rozchodit svuj prvni server a narazil jsem na (pro mne) neobvyklou chybu. Vec se ma tak. Stavajici web server odpojim a pripojim novy, IP adresa tedy zustava stejna. Apache i named bezi bez problemu, k testovani nfs jsem se jeste nedostal.
Potiz je v tom, ze vnitrni sit, ktera ja "skryta" za firewallem novy server vubec nevidi. Z "vnejsku" ale vse funguje, webserver beha, kontroloval jsem to pres www.safeweb.com. Rovnez z compu, ktere jsem pred firewallem, se jevi vse v poradku. Dival jsem se na nastaveni ipchains na firewallu, ale nic zvlastniho se mi tam nezdalo. Dohad zacatecnika - vypada to, ze se nekde uklada informace, ktera ip adresa patri ktere eth. adrese.
Muzete mne prosim nekdo nakopnout spravnym smerem?
Diky.

Marek Butas
Profesionálové světového skateboardingu na rampách. Závody, triky,
zábava. Exkluzivně na http://0g.cz/0107/mystic_sk8_cup_worldonline