KMail + post.cz - reseni

Jarda j_p na centrum.cz
Pondělí Červenec 2 21:02:52 CEST 2001

Miroslav Petricek wrote:

> Na zaklade ceho si myslite, ze je to chyba post.cz?
>
> Pokud je to tak jak rikate, tak jsem toho nazoru, ze RFC protokolu
> POP3 umoznuje serveru uzavrit spojeni pri neplatne autentizaci.
>
> Nebo se pletu ?

Myslim, ze si nerozumime. Tam AFAIK vubec nejde o to, ze pri autentizaci
klient posle neplatne udaje, ale o to, ze se prikazem AUTH snazi zjistit,
jake mechanismy autentizace server podporuje - prave pomoci prikazu
AUTH. Ale kdyz post.cz dostane prikaz, ktery nepodporuje, natvrdo ukonci
spojeni, zatimco RFC1734 rika: "If an AUTH command fails with a negative
response, the session remains in the AUTHORIZATION state and client may
try another authentication mechanism by issuing another AUTH command,
or may attempt to authenticate by using the USER/PASS or APOP commands."
Takze jestlize se neco nezmenilo v nejake novejsi specifikaci, domnivam se,
ze spojeni by melo pokracovat. Zkousel jsem to pomoci telnetu na
pop3.post.cz, pop3.centrum.cz, pop3.volny.cz a pop3.quick.cz a jediny post
reagoval ukoncenim spojeni, prestoze zadny ze jmenovanych serveru prikaz
nepodporuje.

S pozdravem

        Jarda