MDK 8.0 + HPLJ4050TN

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Červenec 2 23:35:27 CEST 2001

On Mon, 2 Jul 2001, Mgr. Martin Prokop wrote:

> Mam Mandrake 8.0 a chcel by som z neho tlacit na tlaciarni HP LJ 4050 TN.
> Tlaciaren je napichnuta cez LPT port na WNT 4.0 v miesten domene, ale
> predpokladam ze by bolo schodnejsie tlacit z linuxu priamo na sietove
> rozhranie tlaciarne, ale pravdu povediac netusim ako na to.

Nevim presne, jaky lpd demon pouziva Mandrake, ale urcite maji nejakou
konfiguracni utilitu, ktera umoznuje zvolit typ tiskarny unix lpd nebo
remote. Potom zadejte jako server jmeno iskarny a jako jmeno fronty raw.

Jinak tahle tiskarna chodi uplne OK a dokonce ji muzete pres bootp poslat
jmeno serveru, do jehoz syslogu pise hlasky.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Uz je to tak.
  Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.