perl moduly

Jiri Kratochvil jkratochvil na fincommaterna.com
Úterý Červenec 3 10:20:51 CEST 2001

posilal jsem tento dotaz do konference perlu ale tam je ted totalne
mrtvo tak to zkousim tady:

   Potreboval bych volat ze sveho programu modul B::Lint pro kontrolu
syntaxe v modulech pred jejich nahranim - nahravaji se totiz za behu
skriptu jako servisy podle momentalni potreby a v pripade ze ten modul
neni syntakticky spravne, tak program skonci s chybou nebo se kousne ve
smycce

z dokumentace jsem vycetl zpusob pres perl -MO, ale to neni to co bych
potreboval (jedine to spoustet jako extermi program, ale to mi neprijde
prilis elegantni).

   diky
     Jiri Kratochvil