3c905C - zkusenosti

Martin Pustka Martin.Pustka na vsb.cz
Úterý Červenec 3 10:58:47 CEST 2001

> Chtěl jsem se zeptat na zkušenosti se síťovkou 3C905C pod linuxem.
> Vím že zde byly některé doporučovány a jiné zavrhovány.
>
> Richard Šputa

Ja mam sitovku 3c905c, ale s oficialnimi kernely mi nechodila. V
oficialnich kernelech Linuxu jsou bohuzel stare ovladace. Ony tu kartu
nadetekuji, ale (alespon ta moje) nepracuje korektne. Pouziva se modul
3c59x.

Andrew Morton je tusim vyvojar, co pokracuje ve vyvoji (?). Ty jeho verze
uz umi s touto sitovkou pracovat. Tyto drivery vsak nejsou soucasti
oficialnich kernelu. SuSe i RedHat je treba dava do svych kernelu. Stranky
jsou na adrese http://www.uow.edu.au/~andrewm/linux/#3c59x-2.3.

Potom jadro pise neco takoveho:

3c59x.c:LK1.1.12 06 Jan 2000  Donald Becker and others. http://www.scyld.com/network/vortex.html $Revision: 1.102.2.46 $
See Documentation/networking/vortex.txt
eth0: 3Com PCI 3c905C Tornado at 0xec80,  00:b0:d0:d4:62:7f, IRQ 11
  product code '' rev 00.3 date 06-10-00
  8K byte-wide RAM 5:3 Rx:Tx split, autoselect/Autonegotiate interface.
  MII transceiver found at address 24, status 782d.
  Enabling bus-master transmits and whole-frame receives.

Jeste jsem se ted koukal do poslednich oficialnich kernelu:

2.2.19: verze ovladacu pro 3c59x je z 15.4.2000
2.4.5 :                               25.4.2000

Jinak v normalnim provozu OK, ale par sekund to trva nez po inicializaci
zacne behat.

Martin Pustka