samba --with-ssl

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Úterý Červenec 3 11:04:30 CEST 2001

 Zdravim,
 evidentne to nevidi soubor ssl.h, takze tam bude spatne cesta.
 Co treba --with-sslinc=/usr/local/ssl  ?
 Nebo se podivat do souboru lib/util.c na radek 55, tam bude neco jako
 include "ssl.h"
 tak to nahradte include "/usr/local/ssl/include/openssl/ssl.h"

 Pokud si to dobre pamatuju, tak kdyz neco odkazujete na nejaky jiny
program,
 tak se tam dava ta cesta, kterou jste daval pri kompilaci onoho programu.
 takze openssl jste kompiloval s konfiguraci
 ./configure --prefix=/usr/local/ssl      (na tuto cestu je nastaven default
 prefix)

         Pavel Rauš