resolv.conf pppd RH7.1 usepeerdns

9r na seznam.cz 9r na seznam.cz
Úterý Červenec 3 12:24:03 CEST 2001

milos.prudek na worldonline.cz wrote:

> v /etc/ppp/options mam usepeerdns. To mi fungovalo v RH6.2 dobre.
> Automaticky se upravil /etc/resolv.conf, a po odpojeni se vratil do
> puvodniho stavu.
>
> Ale v RH7.1 se resolv.conf nemeni.
>
> Mam za to, ze /etc/ppp/ip_up vola skript
> /etc/sysconfig/network-scripts/if-up.post, ktery by mel provest upravy
> resolv.conf, ale neprovede nic.

tak to ma byt. tyto skripty patri pod initscripts (taky tak vypadaji...)
a konfiguraci maji v /etc/sysconfig. adres /etc/ppp je zase zalezitosti
pppd.
zkontrolujte si rh-konfigurak pro ppp zarizeni
(/etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-ppp$NUMBER), treba je tam nejaka
options ktera dns nechce. a podle techto options je zkonstruovana
commandline, jez obvykle overriduje configfile.

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: IN NO EVENT UNLESS REQUIRED BY APPLICABLE
LAW WILL I BE LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR HARDWARE DAMAGE, SYSTEM