Powersave v XFree86/RH 7.1

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Červenec 3 16:15:49 CEST 2001

On Tue, Jul 03, 2001 at 03:54:55PM +0200, Borek Lupoměský wrote:
>    Mel jsem na pocitaci RH 7.0, powersaving u monitoru v X-Window mi
> fungovalo bez problemu (v GNOME Control Panelu jsem zapnul a vse bylo
> OK). Ovsem od te doby, co mam 7.1cku, tak mi powersaving nechodi. Nevite
> nekdo o nejakem problemu, ktery by to zpusoboval?

Nevime, ale zkuste se podivat na manualovou stranku "xset" a pak
spustit prikazy zhruba:

xset s blank
xset +dpms
xset dpms 600 900 1800

Pokud ten powersave sazcne fungovat, tak bych asi nadaval na gnome,
kdyztak si tyto prokazy pridejte na zacatek ~/.Xclients.

Preji hezky den

--
   Martin Mačok
  underground.cz