Textovy rezim na notebooku

Jitka Cechova jitkacl na ariadne.cz
Úterý Červenec 3 17:51:04 CEST 2001

On 2001.07.03 17:42 Jitka Cechova wrote:

>     mam HP Omnibook XE3. Problem je ten, ze textovy rezim jede v malem
> okne
> uprostred LCD monitoru. Je to zalezitost notebooku a funkce VIDEO
> EXPANSION,
> ktera se nachazi v BIOSu. Kdyz zapnu u teto volby ENABLE, pak bezi
> textovy
> rezim (jakykoliv - BIOS, Linux, DOS, atd) pres celou obrazovku, ale fonty
> jsou velmi hrube a nevzhledne. Mate napad?
>
>     zd

Na tento notebook jsem instalovala linux asi pred mesicem. S tim
nevzhlednym pismem se da v Linuxu pohrat  pomoci  LILA zmenou radku
vga=normal na nejaky jiny rezim, ktery bude vic vyhovovat. Osobne si ale
myslim, ze to pismo neni az tak hrozne a radeji bych si tim nastavovanim
nekomplikovala zivot.

Mate krasneho noteboka. Preji Vam, abyste s nim byl spokojen.

Jitka:-)