Zvuky v KDE na Toshiba laptopu

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Úterý Červenec 3 19:30:44 CEST 2001

Zdeněk Böhm wrote:

> Ze jsem tak smely, to uz existuji OSS ovladace na yamaha cipy?
> Pak prosim nejake podrobnosti, doted jsem zil v predstave, ze takovou
> zvukarnu rozchodim jen s ALSA. Castecne .... :-(

Sndconfig ji pozna, nainstaluje, zvuk se otestuje a je to. To vse
na RH7.1cz, jadro 2.4.3-12. Prilis kvalitni se mi to ovsem
bezda, ale ty repracky v laptopu taky za moc nestoji ...

                      Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky