Scaner Mustek USB a Linux

Radek Liboska PhD. liboska na tereza.uochb.cas.cz
Středa Červenec 4 12:30:27 CEST 2001

On Wed, 16 May 2001 09:08:42 +0200, Radek Andrs <radek na interdata.cz> wrote:
>Ahoj vsichni,
>
>rozchodil prosim nekdo %subj% pod Linuxem ? (konkretne treba Mustek 1200 CU
>Plus - pouze USB, taha z nej i napajeni).
>
>Diky za radu
>
>Radek Andrs

ano presne ten jsem rozchodil. Pouzijte sane od Mustku, jadro 2.4.3
(myslim Mandrake 8 ho ma, jinak RedHat 7.1 ma 2.4.2 ale uz je na ftp
upgrade na 2.4.3, pokud nechcete kompilovat).

Ten sane driver od Mustku je na 1200ub a tak nefunguje moc dobre,
scanuje jen prvni fotku, pak to dela z obrazku nudle. Psal jsem dnes
autorovi driveru, odepsal mi okamzite a podle jeho rady jsem udelal
nove rpmko. Ted to chodi naprosto dokonale.

Napisu o tom hned do konference, pro ostatni
Radek

--
                 Radek Liboska, PhD.
Institute of Organic Chemistry and Biochemistry