SDL a NVIDIA

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Středa Červenec 4 08:40:17 CEST 2001

Dobry den!

    Mam tady jeden pocitac PIII s gafickou kartou
NVIDIA TNT2 model 64 BIOS V2.05.13.
    Pouzivam RH7.1cz s jadrem 2.4.3-12 a originalni
ovladace od NVIDIe. Modul do jadra jsem ovsem musel
prekompilovat.
    Nechodi mi aplikace, ktere pouzivaji knihovny SDL.
Zkousel jsem tuxracer nebo chromium. Chromium se obcas
rozbehne v okne, ale ve full screen to nejede.
    Spadne to s hlaskou:

Segmantation fault (SDL Parachute Deployed)

BTW, chromium mi ve full screen nejede ani na Matrox G400.
Bezi to, ale zobrazuje to nesmysly.

                                Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.cz

WWW: http://www.spszl.cz/~lednicky/