Opakování bezícího scriptu

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Červenec 4 15:42:04 CEST 2001

On Wed, Jul 04, 2001 at 06:24:49AM +0200, trnkar1.ete na mail.cez.cz wrote:
> Potreboval bych poradit s následujícím problémkem.Mám script, který pomocí
> grep prohedává urcité soubory a potrebuji aby  prohledávání cyklovalo v
> rámci tohoto jednoho scriptu.Tím myslím ne aby se znovu spustil, ale aby se
> provádel od zacatku. Dá se to jednoduse udelat?Dekuji.S pozdravem RT

Ano, da.

Na zacatek skriptu (za radek #!/bin/sh) pripiste radek
        while true ; do
a na konec skriptu pripiste radek
        done

Doporucuji nastudovat nejake zaklady prograovani v Shellu. Je to
velice jednoduche a bude se vam to mockrat hodit.

Preji hezky den

--
   Martin Mačok
  underground.cz